Kosár  

A kosár üres

0 Ft Szállítás
0 Ft Összesen

Kosár Fizetés

Gyártók


Tisztelt Vásárlónk!

 

Az alábbiakban a trulifevitamin.hu Webáruházának (továbbiakban: Webáruház) Üzletszabályzatát, ennek keretében általános szerződési feltételeit olvashatja. Amennyiben Webáruházunk vásárlója kíván lenni, kérjük, alaposan tekintse át jelen Üzletszabályzatot, és kizárólag abban az esetben kezdeményezze termékeink megrendelését, amennyiben annak minden pontját elfogadja. Véleményeltéréssel küldött megrendeléseket nem áll módunkban regisztrálni és teljesíteni, így azok le nem adott megrendelésnek minősülnek. 8. § A tájékoztatásnak alkalmasnak kell lennie arra, hogy a fogyasztó rendelkezzen (A teljes törvény szövege)

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. Az Webáruház áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.2. Az Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.3. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

1.4. Ügyfélszolgálat: BioLife Vitamin Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 3200 Gyöngyös, Búza utca 5. 1/1.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: 9.00-16.00)
Telefon: +36 70 344 89 60
Fax: +36 37 500 450
Internet cím: www.trulifevitamin.hu
E-mail: info[kukac]trulifevitamin.hu

Cégjegyzékszám:10-09-032644 Kiállító hatóság: Heves megyei cégbíróság

Adószám:23755536-2-10

Bankszámlaszám:10918001-00000119-08670000

 

Adatvédelem, adatbiztonság

A Webáruház ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Internetes regisztrációja során tett nyilatkozata esetén, illetve a hírlevél megrendelése esetén a Webáruház a későbbiekben tájékoztatja Önt akcióiról és újdonságairól. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a számvitelről szóló törvény kötelez. Adatvédelmi, adatkezelési kérdéseket illetően kapcsolattartónk e-mailen keresztül áll rendelkezésre. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek (Posta, DPD). Szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről.

 

A vásárlás menete

1. Regisztráció
A megrendelés regisztrációhoz kötött. Amennyiben még korábban nem regisztrált Webáruházunkban, ezt megteheti a honlap jobb felső részén lévő „Bejelentkezés” doboz alján. Figyelem! A regisztrációs folyamat lezárásaként küldünk Önnek egy e-mailt, amelyben kérjük a regisztrációs szándékának visszaigazolását, és csak ezt követően tud bejelentkezni a Webáruházba. Amennyiben a regisztráció után 20 perccel nem kapja meg, az e-mailt, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

2. Bejelentkezés
A regisztráció során megadott felhasználó nevével és jelszavával tud bejelentkezni a Webáruházba, ahol ezután leadhatja megrendelését, megtekintheti korábbi és folyamatban lévő vásárlásait, valamint módosíthatja a regisztráció során megadott adatait.

3. Termékek kiválasztása
A bal oldali kategóriákból, vagy akár a „Keresés” gomb segítségével is megkeresheti a megvásárolni kívánt terméket, és a termék nevére való kattintással megtekintheti a termékleírást.
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. A termék kosárba helyezése
Ha megtalálta a keresett terméket, a „Kosárba” gomb segítségével annyi darabot tehet a kosarába, amennyit meg szeretne vásárolni. Amint egy terméket a kosarához ad, az azonnal láthatóvá válik az oldal legfelső sorában.
Amennyiben olyan terméket tett a kosárba, amire nincsen szüksége, akkor a „Pénztár” gombra kattintva, majd a terméknév előtti szemetest szimbolizáló képre kattintva törölheti a kosárból a terméket.
Ha nem megfelelő mennyiségű terméket tett a kosárba, akkor a pénztár oldalon a termék darabszámának módosításával változtathat az értéken.

5. A megrendelés véglegesítése
Amennyiben a termékek kosárba helyezésével végzett, az oldal tetején található „Pénztár” gomb megnyomásával léphet át a pénztárba, ahol tételesen láthatja a kiválasztott termékeket, beállíthatja a fizetés módot, valamint itt még változtathat számlázási és szállítási címén. Figyelem! A fizetési mód kiválasztása után, kérem, nyomja meg a „Frissít” gombot, hogy rendszerünk észlelje a módosítást.
Az oldal alján lévő „Megrendelés elküldése” gombbal pedig feladhatja rendelését, amely után már azt nem módosíthatja. Megrendeléséről ezt követően küldünk Önnek e-mailben egy visszaigazolást. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintás egyúttal megrendelői nyilatkozatnak minősül, mely szerint a Megrendelő elfogadja jelen Üzletszabályzat és ÁSZF valamennyi rendelkezését.

5/1. Utánvét esetén
Amennyiben ezt a fizetési módot választotta, a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása után már nincsen más dolga, mint várni a csomagot, és a csomag megérkezésekor kifizetni a terméket, és a szállítási díjat.

5/2. Átutalásos fizetés esetén
Amennyiben az átutalásos fizetési módot választotta, a megrendelés feladását követő visszaigazoló e-mailben megtalálja a fizetéshez szükséges információkat. Ez esetben csak az utaló nevére tudjuk a számlát kiállítani.

5/3. Bankkártyával történő fizetés esetén
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Szállítás

A csomag értékét amennyiben nem bankkártyás fizetést választott, a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetni. A csomagot futárral szállíttatjuk ki Önnek. A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetnie. Amennyiben a csomagját postai szállítással kéri, a posta egymás után két nap megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a postás értesítést hagy, aminek felmutatásával még 10 napig átveheti csomagját a megjelölt postán.
A szállítás költsége függ a rendelés végösszegétől és a szállítóink aktuális kondíciói határozzák meg.

magyar0-5 kg5-15 kg15-50 kg
Utánvét 1690 Ft 2290 Ft 2990 Ft
Kártyás 1390 Ft 1790 Ft 2100 Ft
Utalás 1390 Ft 1790 Ft 2100 Ft

25000 Ft termékérték felett a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja, postai szállítással.

A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagját külföldre rendeli, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, a +36 70 344-89-60-es telefonszámon.

 

Szállítási határidők

A termékekből nagyobb mennyiségű készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el , teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

 

A forgalmazó megkeresése, a panasz rögzítése

Amennyiben a vásárlást követően a termékünkre a terméken feltüntetett szavatossági idő még nem telt le, de a termék minőségileg nem megfelelő, keressen meg minket bármelyik elérhetőségünkön. Továbbá a jogszabály értelmében lehetősége van a arra is, hogy választása alapján, a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizt keresi meg jótállási igényeinek érvényesítése végett. (ez utóbbi kitétel a különféle mérőműszereink esetén értelmezhető)

A kifogás érvényesítéséhez szükséges az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat (számla, blokk), és maga a termék is. Postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket a vásárlási számla másolatával. Kérjük a csomagot ne értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni. Amennyiben telefonon történt egyeztetés során a vásárlást be tudjuk azonosítani, akkor elég a terméket bizonylat, számla, blokk nélkül elküldeni részünkre.

Nem kérhetjük azonban, hogy a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket hozza vissza. Ezeket az üzemeltetés helyén kell megjavítanunk. (mivel nem, tartós fogyasztási cikkek a termékeink, ezért a jogszabálynak ezen része a táplálék-kiegészítőkre nem értelmezhető).

A fogyasztói kifogásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelynek tartalmazni a kell

  1. a fogyasztó nevét, címét,
  2. a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
  3. a vásárlás időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
  7. a kifogás rendezésének módját (ha ez eltér a fogyasztó igényétől, ezt meg is kell indokolni)

Önnek meg kell kapnia a jegyzőkönyv másolatát, mert egyrészt ezen ellenőrizheti a panasz felvételét, másrészt könnyebb a kifogás bejelentésének igazolása.
Ha a - jogszabályi kötelezettségének ellenére - nem akarnánk jegyzőkönyvet felvenni, a vásárlók könyvébe tehet bejegyzést, és ezzel a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulhat.
Amennyiben nem tudnánk az igényének teljesíthetőségéről nyilatkozni, a jogszabály alapján három munkanapon belül kötelesek vagyunk értesíteni álláspontunkról.

 

Szavatosság

Szavatosság: Az eladónak (szerződésbeli vagy törvényes) felelőssége az eladott tárgy természeti vagy jogi szempontból hibátlan voltáért. (Magyar értelmező kéziszótár)
Szavatossági idő: Ameddig a szavatosság érvényes. Termékeinknél egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó. ami a dobozon, vagy a csomagoláson olvasható, de nem kevesebb mit 3 hónap a szállítás időpontjától.

Mit is jelent ez?
Szavatossággal arra vállalunk felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket kapott tőlünk, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni és az ismertetett tulajdonságait a szavatossági időn belül megtartja.
Reklamációval kapcsolatban felhívhat minket a kapcsolat oldalon található ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy jelezheti problémáját a megadott email címen, vagy címünkre elküldött postai levélben.
Az érdekérvényesítésben segíthet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (www.fvf.hu) illetve az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet (www.ofe.hu) Cégünk az 1959. évi IV. törvény A szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályai alapján jár el:

Jogérvényesítés

Amennyiben a fogyasztási cikk minősége nem megfelelő, úgy Ön a szavatossági illetőleg jótállási szabályok alapján érvényesítheti igényét. A szavatosság szabályait a Ptk 1959. évi IV. törvény 305-311/A §-a, tartalmazza. Igyekszünk ennek lehetőségeiről az alábbiakban a leg korrektebbül tájékoztatni Önt.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

 

Elállás joga, módja, következményei

A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes átvétel esetén is gyakorolható. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén az BioLife Vitamin Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási jogának gyakorlására nyitva álló határidő meghosszabbodik abban az esetben, ha nem tettünk eleget a törvényben nevesített valamely tájékoztatási kötelezettségének (pl. a termékkel kapcsolatosan, az objektív elállási jog gyakorlása vonatkozásában). Ekkor az áru átvételétől vagy a szerződés megkötésétől 3 hónapon belül elállhat a szerződéstől. Ha a 3 hónapos határidőn belül pótlólagosan sor kerül a tájékoztatásra, akkor a 8 munkanapos – objektív – elállási határidő a tájékoztatás kézhezvételétől számít.
Ha ön a termékért előre fizetett és mi a rendelését azért nem teljesítjük, mert nem áll rendelkezésünkre a megrendelt termék, arról kötelesek vagyunk értesíteni, és a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.
Ha szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesítünk, akkor az elállási jog gyakorlása az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek minket terhelnek. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről kötelesek vagyunk tájékoztatni.

Néhány esetben Önt nem illeti meg az elállás joga:
1. ha mi az Ön beleegyezésével a 8 munkanapos határidő letelte előtt megkezdtük a szolgáltatás nyújtását;
2. fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére előállított vagy gyorsan romló, illetve természeténél fogva vissza nem szolgáltatható áru esetében;
3. hírlap, folyóirat, időszaki lap terjesztésére vonatkozó és szerencsejáték-szerződés esetén.
Az elektronikus úton kötött szerződésekre vonatkozó fenti követelmények általunk történő megszegése esetén külön igényérvényesítési lehetőségeket nem hoz létre a törvény. Ön a fogyasztóvédelem általános védelmi mechanizmusaihoz fordulhat: Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, Békéltető Testületek, bíróság.

 

Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.